آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

بابا لوزت مفالک!

1390/3/30 18:45
نویسنده : مامان پپو
394 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی لوزت پیشاپس مفالک!

من و بابایی

ایشاا... سال دیگه خوتم شصخا" این لوز بزلگ رو بهت تفلیک بگم. اینجوری:

بابا

بابایی لوزت پیشاپس مفالک!

من و بابایی

ایشاا... سال دیگه خوتم شصخا" این لوز بزلگ رو بهت تفلیک بگم. اینجوری:

بابا

تفلد امام علی هم مبارکش باشه. (وای من عاشق تابلو های استاد فرشچیانم.)

علی

 

حتما" آدم خوفی بوده که همه دوسش دارن دیگه! حتما" زورشم خیلی زیاد بوده! چون مامانم هر وقت من بخواهم افتاد زمین(فعل آینده استمراری اختراع شده؟!) میگه: یاعلی!

(تازه شمیکی از دوستام چشمکوقتی به دنیا اومده، به مامانش گفته "یااااااااااااا علیییییییییییی!!!" قهقهه)

یاعلی

 

آقا نوبتیم باشه نوبت منه. روزت مبارک مرد خوب خونه. ایشاا... سایه ات سالهای سال رو سر پرنیان و مادر خونه (شوهر ذلیلی رو!) باشه. فرشته

من و مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محدثه
2 آذر 92 23:02
آلمیتاجون امیدوالم همیشه شادوسل زنده باشی من ازحلفای شیلینت لذت بلدم.میبوسمت ناناشم