آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

پوشک! مسئله این است!

1391/9/6 18:07
نویسنده : مامان پپو
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

امروز اومدم راجع به مبحث شیرین پوشک برات بنویسم!

عارضم به حضور انورت که من از بدو تولد برات مولفیکس ایرانی می بستم. چون هم جذبش عالی بود و هم قیمتش مناسب. اما بعد از دو ماه دیدم پشتت داره سیاه میشه. یه مقدار که پرس و جو کردم دیدم مولفیکسای ایرانی چون توی تحریمیم. (تحریم یعنی اینکه آدم بدا دوست ندارن مواد و وسایلی که ما لازم داریمو بهمون بفروشن حالا چرا و گناه ما این وسط چیه؟ بماند) خلاصه پودر جاذب این پوشک دیگه از تولیدات آشغال داخله و معلوم نیست چه موادیه؟ مولفیکس اصل ترک هم بسته بزرگش رو آخرین بار 60 تومن قیمت گرفتم.

این بود که تصمیم گرفتم پوشکتو عوض کنم و تحقیقات میدانی برای انتخاب پوشک جایگزین شروع شد.

من پوشکی میخواستم که اولا" جذبش خوب باشه و با چندین ساعت موندن نگرانی خیس شدن پهلوتو نداشته باشم. دوم اینکه کشش خیلی سفت نباشه و پاتو قرمز نکنه و جا نندازه روی پات. سوم اینکه چسبش فقط به لایه مخصوص خودش بچسبه نه به پوستت و هر پارچه دیگه ای و چهارم اینکه ظریف و نازک و سبک باشه.

البته من معمولا" برای اینکه کش پوشک پاتو اذیت نکنه سعی می کنم کش داخلی پوشکو در بیارم.

اول جامپر برات بستم که علی رغم ظاهر ظریف و خوبش، حتی 2 ساعت یه بار نم پس میداد و همش لباساتو خیس میکرد. (البته روش زده بود ساخت چین!)

از کانفی هم زیاد راضی نبودم. تو مایه های جامپر بود.

بعد مرسی برات بستم که اونم هم ظاهر پلاستیکی داشت و هم نم پس میداد.

گزینه بعدی مای بیبی بود که اونم ناگفته پیداست چه آشغالی بود. انگار نایلون بسته بودم پات!

بعد از اون رفتم سراغ پامتی که اونم ظاهر یوقور و خیلی زمختی داشت اما نم پس نمیداد و قیمتشم خوب بود.

اوی بیبی هم که ترکیه ایه خریدم بسته بزرگش 30 تومن که اونم با وجود تعریف زیادی که ازش شنیده بودم نم پس میداد. عطری هم بود و کرمدار.

یکی دیگه از پوشکایی که امتحان کردم کن ب ب بود که اونم ترکیه ای بود و از نظر معیارایی که من داشتم خیلی خوب بود. بسته اش 38 تومن.

هاگیزم گرفتم که هنوز بازش نکردم ولی از ظاهرش معلومه که چیز خوبیه. بسته اش 40 تومن.

پمپرزی که تو بازار دیدم عربی بود.

میگن مای بیبی پرمیوم هم با اینکه ایرانیه اما خوبه.

و این داستان ادامه دارد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطى
22 آذر 91 23:05
هميمجوري ادامه بده تا چند وقت ديگه هم جيششو ميگه و خيالت راحتتتتتتت

بيبي ليدو رو هم امتحان كن من كه خيلي راضي ام


مرسی عاطی جون. ایندفعه پمپرز بستم خدائیش خیلی راضیم.