آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

و تمااااااااااام!

1391/4/21 21:44
نویسنده : مامان پپو
313 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار به پایان رسید و فردا قراره رسما" با گریه های معصومانه ات پا به این دنیای ما انسانها بزاری و مسیر زندگیتو شروع کنی.

دخترکم، برات بهترین آرزوها رو دارم و دلم میخواد به بهترین نقطه ای که خدای مهربون برات مقدر کرده برسی.

راستش یه کم استرس دارم........

احساس می کنم فردا یهو قراره یه موجود شکننده و بی پناه بیاد توی آغوشم که هیچ کسی رو غیر از من نداره برای کمک و حمایت نداره و من عملا" هیچی از مادری کردن بلد نیستم.........

امروز با بابایی رفتیم بیمارستان برای کارای پذیرش.

فشارم ١١ روی ٨ بود که در مقایسه با خفته پیش که ١٠ روی ٦ بود، بهتر بود.

قرار شد فردا ساعت ٨ صبح ناشتا بریم بیمارستان تا ببینیم کی نوبتمون میشه بریم و تورو افتتاح کنیم!!!

خدایا کمکم کن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

وی پی ان
5 مرداد 91 13:20
سلام. من برای کاربرای شما یک فیلترشکن خیلی عالی پیشنهاد می کنم. http://vpn-best.mihanblog.com http://vpn4all.blogfa.com
مامان شین
5 مرداد 91 17:32
سلام خانومی بهتون تبریک می گم ایشالله به سلامتی فارغ شی و فرشتتو بغل بگیری
مامان آزی
11 مرداد 91 19:25
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟