آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

دکتر، پستونک و لرز!

1391/5/11 20:14
نویسنده : مامان پپو
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. حدود 20 روز از تولدت میگذره و من هنوز فرصت نکردم خاطرات این مدتو برات بنویسم. 20 روزی که هر روزش یه اتفاق جدید و یه ماجرای نفس گیر داشتیم.

عجالتا" اینو داشته باش که 3 شب پیش مامانی نصفه شب لرز وحشتانکی کرد و 3 تا لباس پوشید و پتو کشید روش. بعدنا فهمید که اون لرز، اصطلاحا" "لرز شیر" بهش میگن و بعد از اون شیر کافی برای نینی بوجود میاد.

دیروزم بردیمت پیش دکتر سیمین قینی برای چک آپ. وزنت 3450 شده بود و قدت 52. (موقع تولد 3100 بودی و 49 سانتیمتر)

خلاصه ظاهرا" مشکل خاصی نداری و نگرانی های مامی در مورد پیپی، آروغ زدن، برفک زبون و... بی دلیل بوده.

امروزم علی رغم میل باطنیم مجبور شدم پستونک توی دهنت بزارم. آخه دیدم عادت کردی اونقدر از سینه شیر بخوری که بالا بیاری و اگه حواسم بهت نباشه ممکنه شیر بالا آورده پرت بشه توی گلوت. این بود که یه دونه پستونک ارتودنسی بابایی برات خرید و با وجودی که اولا نمی گرفتیش و حتی شیرینشم می کردم برات، وقتی توی دهنت میزاشتم مثل یه چیز تلخ و بدمزه، عق میزدی و تفش می کردی.

اما امروز توی خواب و بیداری، بالاخره تونستم بچپونمش توی دهنت!

اینم مدرکش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تینا
22 مرداد 91 11:16
سلام مامانی من...........وای چه نازی دخملی.......آخی این لباسای چیکو رو که می بینم دلم ضعف می ره...........کاوه هم از اینا داشت.