آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

قد و وزن یک ماهگیت

1391/5/26 11:30
نویسنده : مامان پپو
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

وقتی ٣٣ روزت بود بردیمت پیش دکتر کاشفی. راستش ٤ روز میشد که شیکم کوچولوت کار نمیکرد و افتخار نمیدادی! توی دهنتم برفک زده بود و روی لپتم دونه های قرمز در اومده بود. قبل از ٤ روز هم توی پیپیت ٢ تا رگه خونی دیدم که با سرچ توی نت فهمیدم نشونه حساسیت به پروتئین گاویه و باید من لبنیاتو از رژیم غذاییم حذف کنم.

خلاصه دکتر خوبی بود. قدت ٥٤ و وزنت با لباس ٣٧٠٠ و دور سرت ٣٦ بود که دکتر گفت برای سنت خوبه اما وزنت حداقله برای این سن. مولتی ویتامین نوشت برات که خیلی دوسش داری! برای برفک توی دهنت سوسپانسیون نیستات که اصلا" نمی خوریش! برای اون رگه خونی هم منع لبنیات شدم فعلا". برای دونه های روی لپت که ظاهرا" اونم نشونه ای از حساسیت به پروتئین گاویه و یه نوع اگزماست، پماد هیدروکورتیزون نوشت که من جرئت نمی کنم بهت بدم.

برای تقویت هم شیرخشک SMA Golden رو پیشنهاد داد. (ببلاکم خوبه)

شب که خونه اومدیم بهت شیرخشک دادم بعد از 4 روز و صبح خواب دیدم که پیپی کردی و بیدار شدم و بازت کردم که دیدم بعلههههههه! چشم ما را منور فرموده ای!

خلاصه ما روزگاری داریم با توی وروجک!

اینم یه عکس از وقتی که از بهشت رانده شدی و افتادی رو این کره خاکی:

من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 مرداد 91 3:25
سلام.چه عکس بامزه ای دخترخوشگل شماهم اسم دخمل طلای منی عزیزم همیشه شادوسلامت باشی درکناربابایی ومامانی خوبت
بانو
31 مرداد 91 9:22
سلام پپو جونم.. من چرا اینجا رو زودتر نگاه نکرده بودم؟؟؟!!!... جانم الهی چقدر عکس گذاشتی... ماشالله هزار ماشالله... قشنگ معلومه که تمام وقتت رو این فرشته کوچولو پر کرده... من عاشق اون عکس موش کوشولویی ش شدم و اون عکسی که یواشکی داره زبون درمیاره... زنده باشه ایشالله... از طرف من ببوس این خانوم نانازی رو...


مرسی خاله ملیم. بیا خونمون تا از نزدیک بلات زبون دربیالم!
زهره مامان آریان
8 شهریور 91 15:42
سلام تبریک میگم.من تازه این فرشته کوچولو رو دیدم.خدا براتون ببخشه.