آرمیــــــتا بانوآرمیــــــتا بانو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرمیتا بانو (فرشته آرامش و نعمت)

این روزا...

1391/9/16 11:11
نویسنده : مامان پپو
474 بازدید
اشتراک گذاری

آرمیتا : 4 ماه و ٢٥ روزه.
این روزا شدیدا" درگیر پاهامم. همش سعی می کنم اونا رو بگیرم اما فرتش می کنم!
راستی مامان بزرگم میگه کف پاهام صافه! مگه گودی کف پا از این کوچولویی معلومه؟ اگه پسر بودم سربازی معاف میشدم! هههه
وقتی مامانم میوه میخورم قشنگ رد میوه رو تا دهنش دنبال می کنم گاهیم دهنمو می جنبونم. اما مامانم بخاطر حساسیت جرئت نمی کنه چیزی بهم بدم. فقط سعی می کنه جلوم چیزی نخوره.
خیلی هم قلقلکی تشریف دارم! یه بار که مامانم سعی کردم دستمو به پام برسونه، دستمو که میمالوند به پام خنده ام می گرفت! وقتی به سینه و شکممم ضربه می زنه می خندم.
این روزا همش با دستای کوچولوم به همه چی ضربه می زنم. گاهی با دو دست می کوبم روی زانوهام.
وقتی گشنه ام باشه تا ساعد مامانمو نزدیک صورتم ببینم شروع می کنم به لیس زدنش.
دست و پام شدیدا" عرق می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 11:16
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟